Jastarnia 2017

Kliknij aby ocenić
[Total: 0 Average: 0]

Lokalizacja na mapie

Zobacz miejsce pobytu na mapie
Tegoroczny obóz spędziliśmy w pięknej nadmorskiej miejscowości Jastarnia, która położona jest na Półwyspie Helskim. Piękne położenie bywa czasami wielkim mankamentem - przy brzydkiej pogodzie niesamowite korki. Pobiliśmy rekord jazdy do Gdyni -3,5 godziny! Już wiemy, że tu należy poruszać się gółwnie kolejką.

Rano tradycyjnie mieliśmy blok zajęć: plastyka, zajęcia sportowe oraz język angielski.
Jak zawsze oprócz niewielkiego plażowania, gier, konkursów, robiliśmy bransoletki z koralików (można było kupić na straganie takie same za 18,00 zł) oraz byliśmy na wielu wycieczkach. Jednego dnia płynęliśmy statkiem do Gdańska, zwiedziliśmy starówkę, zobaczyliśmy Neptuna, następnie wzieliśmy udział w naukowych doświadczeniach w Centrum Eksperymentów - wspaniałe miejsce. Na koniec udaliśmy się na gokarty, zoltara i gry symulacyjne - to było to na co głównie czekali panowie - mistrzem kierownicy został Marcin B z klasy 5.

W innym dniu pojechaliśmy - na szczęscie kolejką - na Hel, a tam byliśmy w muzem wojskowym oraz zwiedziliśmy miasteczko i okolice meleksami (zamiast na rowerach). Również wybraliśmy się do Parku Adrenaliny, aby poczuć moc emocji. I rzeczywiście tak było. Uczestnicy wykonali skok tarzana z 18 m wysokości (niektórzy opiekunowie stchórzyli), jechali na pół kilometrowej tyrolce, kierowali quadami i byli w parku linowym- świetna zabawa.

Przez kilka dni grupami braliśmy udział w lekcji przygotowania do windsurfingu. Profesjonalna firma zaopiekowała się nami i pływaliśmy na tzw. słupach, na kajakach oraz kierowaliśmy motorówką - osobiście. Pewnego dnia również byliśmy w nowym aqua parku w redzie - było fantastycznie. Pogoda była typowa jak nad polskim morzem czyli czasami spacerowa, a czasami plażowa , takie urozmaicenie było wspaniałe, gdyż młodziez nie zawsze lubi spędzac czas na plaży.

Kolonia była udana pełna wrażeń i wielu atrakcji, co można częsciowo poczuć przeglądając galerię z pobytu.
Zobacz galerię

Galeria zdjęć

Zobacz pełną galerię zdjęć i poznaj wszystkie aktywności oraz atrakcje jakie miały miejsce podczas naszego pobytu.

Statystyki imprezy

Dziewczyn więcej [%].

Zobacz filmy

Filmoteka

Oglądaj filmy z naszych imprez i przekonaj się jak organizujemy czas wypoczynku.

Jak spędzaliśmy czas

Power Park

Bawiliśmy w Power Parku.

Angielski

Obowiązkowo wszyscy musieli powtórzyć angielski na zajęciach z Panią Bożenką.

Rigid Inflatable Boat

Rejs łodzią motorową typu RIB - bardzo szybkie motorówki wykorzystywane na całym świecie w różnorodnych akcjach przez wojsko, policję, straż graniczną czy służby graniczne.

Rejs statkiem

Osoby o słabszej kondycji płyneły statkiem z nieco gorszą jednostką napędową.

Wycieczka rowerowa

Jeździliśmy na rowerach.

Hansa-Park

Byliśmy w jednym z największych parków rozrywki w północnej Europie.

Karate

Panowie trenowali karate.

Modern-dance

Dziewczyny uczyły się tańca nowoczesnego.

Wspomnienia innych kolonii i imprez:

Nasz ranking:

czw.
    sie
    2024

Letnia kolonia dla dzieci i młodziezy lubiącej akt

Napisz swoją opinię?

Jeśli nie wyjaśnilismy wszystkich kwestii związanych z wyjazdem, proszę zadać pytanie poniżej.
Pamiętaj, musisz być zalogowany aby móc komentować.