Ustka 2018

Kliknij aby ocenić
[Total: 7 Average: 4,9]

Lokalizacja na mapie

Zobacz miejsce pobytu na mapie
Po dziesięciu latach przerwy ponownie odwiedziliśmy Ustkę i to był dobry wybór. Piękna pogoda, atrakcyjne zaplecze w szkole oraz ciepłe, czyste morze z szeroką plażą. Infrastruktura budynku: aula, sala konferencyjna, sala lustrzana, hala sportowa pozwoliła nam w pełni realizować zaplanowane zajęcia dla tak licznej grupy kolonistów. Nasi najmłodsi panowie uwielbiali rywalizację na hali sportowe nadzorowaną przez pana Piotra i Michała.

Zajęcia z samoobrony i karate były dużym zaskoczeniem dla wielu z nas, a imponujący czarny pas oraz opowieści pani Niny o jej drodze sportowej do niego wprawiły wszystkich w podziw. Nauczyliśmy się, przynajmniej teoretycznie, obezwładnienia przeciwnika atakującego nożem lub próbującego nas udusić - oby nie było praktyki w prawdziwym życiu. Dziewczynki miały okazję spróbować tańca “modern jazz” oraz elementów baletu i gimnastyki artystycznej i akrobatycznej dzięki naszym wspaniałym wychowawczyniom: Ninie i Paulinie. Kreatywne zawody w rzędach i nauka badmintona była specjalizacją pani Eweliny, natomiast nikt inny niż pani Bożenka nie potrafi lepiej poprowadzić nauki angielskiego poprzez gry i zabawy, czyli angielski na wesoło.

Nad naszym bezpieczeństwem i zdrowiem czuwała jak zawsze pani Jagoda i na tak liczną grupę nawet nie było przeziębienia, ani zranienia. Odbyły się liczne wycieczki: jeździliśmy na gokartach, quadach, strzelaliśmy z broni ASG, graliśmy w paint ball, wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej i parku linowym z tyrolką. Również odbyła się wielce niechciana wycieczka na ruchome wydmy, na szczęście czyste morze i pusta plaża zrekompensowały wędrówkę po piachu, którą i tak skróciliśmy. Odwiedziliśmy aqua park Panorama morska oraz jumpownię w Słupsku.

Nasza rowerowa wycieczka do Rowów - tylko 42 km była hitem, no może nie dla wszystkich. Natomiast z największym zadowoleniem dzieci i młodzież wróciła z Hansa Parku, gdzie spróbowali przełamać strach na wielu atrakcjach, ja po raz kolejny nie korzystałam z niczego ekstremalnego - jedynie kaczuszki, koniki z naszymi najmłodszymi, też byłam zadowolona.

Uczestnicy wspaniali, nikt nie sprawiał żadnych problemów wychowawczych, mimo jak wiemy czasami trudnego nastoletniego wieku.

Dziękuję wszystkim za współpracę i wspaniale spędzony czas. Za rok spotkamy się w podobnym terminie, ale w innym miejscu, gdyż nie wyobrażam sobie wakacji bez zorganizowania kolonii, po prostu robię to co kocham, bo nie ma nudy, zawsze coś się dzieje i to dodaje mi energii do działania i motywuję do szukania nowych pomysłów na aktywne i atrakcyjne spędzanie czasu zarówno dla kolonistów, jak i dla mnie.
Zobacz galerię

Galeria zdjęć

Zobacz pełną galerię zdjęć i poznaj wszystkie aktywności oraz atrakcje jakie miały miejsce podczas naszego pobytu.

Statystyki imprezy

Dziewczyn więcej [%].

Zobacz filmy

Filmoteka

Oglądaj filmy z naszych imprez i przekonaj się jak organizujemy czas wypoczynku.

Jak spędzaliśmy czas

Power Park

Bawiliśmy w Power Parku.

Angielski

Obowiązkowo wszyscy musieli powtórzyć angielski na zajęciach z Panią Bożenką.

Rigid Inflatable Boat

Rejs łodzią motorową typu RIB - bardzo szybkie motorówki wykorzystywane na całym świecie w różnorodnych akcjach przez wojsko, policję, straż graniczną czy służby graniczne.

Rejs statkiem

Osoby o słabszej kondycji płyneły statkiem z nieco gorszą jednostką napędową.

Wycieczka rowerowa

Jeździliśmy na rowerach.

Hansa-Park

Byliśmy w jednym z największych parków rozrywki w północnej Europie.

Karate

Panowie trenowali karate.

Modern-dance

Dziewczyny uczyły się tańca nowoczesnego.

Wspomnienia innych kolonii i imprez:

Nasz ranking:

czw.
    sie
    2024

Letnia kolonia dla dzieci i młodziezy lubiącej akt

Napisz swoją opinię?

Jeśli nie wyjaśnilismy wszystkich kwestii związanych z wyjazdem, proszę zadać pytanie poniżej.
Pamiętaj, musisz być zalogowany aby móc komentować.